Blogger Layouts

Sunday, August 16, 2009

Back in action

i,m back....
dh lama gak aku x mencoret serta menconteng kat page ni. heheheh. bz yg melampau2. menteri x bz camni. tp tu la, bl masuk sem 4 ni jd kelam-kabut lak, dgn assignmnt yg berlambak2, project itu-ini, program merata2. Hari isnin adalah hr yg paling bz & memenatkan, kls dr pg hingga ke mlm, non-stop plak tu,
ish-ish-ish, itu la student life, nk x nak kn gak terima ngan hati yg trbuka.
Sem ni dh kn bersedia ngan tajuk FYP, supaya sem dpn x jd kelam-kabut mcm ni.
dlm keadaan kelam-kabut ni, b'laku la 1 hal yg buat aku angin satu badan-modem broadband aku buat hal, melayan kerenah benda tu meleret2 smpai semggu, aku tahan lg, tp....... bila dh melampau2, apa lg, -kebabum-meletup gunung berapi.
akhirnya modem aku yg sedia ada tu dh pon jd aruah, skrg ni tggu kwn aku poskan modem br jengka, jumpa die ms cuti sem hr tu, die mnt tolong cr buyer utk modem broadband, sbb dia dh pon terminated kan die punye acc. pendekkan cite, akhirnya aku sndr yg jd buyer. harga brp tu, biarlah rahsia....
ceh, mcm lagu siti nurhaliza plk, kihkihkih,

0 comments: