Blogger Layouts

Saturday, January 16, 2010

Macam-macam hal

Hari ni, genap seminggu aku pulang ke KL,  **ces, ayat x bleh blah. hahahaha
setakat hari ni, masih x sibuk ngan kelas dan assignment yang akan menimbun sedikit masa lg. (dah ada 1 pon)
Nak cite pasal assignment yg br dapat td. assignment net security. sepatutnye dapat soalan tu kol 10 td, tp dapat soalan x lengkap, terpaksa la tunggu sampai org sudah solat jumaat, baru dapat list movie tu,. mesti pelik kan? nm subject network security tp kena wat review pasal movie plak. movies yg lecturer bg tu sememangnye ada kaitan ngan network/computer security. dalam soalan tu macam2 kn tgk dan senaraikan sekali. itu x de hal, tp yg menjadi hallnye kerja2 nak mendownload movies tu plak, akhirnya tugas yg tu aku serahkan pada Niesa, nasib baik la ni keja group, klu x mampus jgk la aku.
Balik dari kampus td aku singgah kedai selipar kt gerbang, beli selipar baru. selipar aku yg sedia ada ni dah licin sangat tapaknye, tunggu masa je nak jadikan aku jatuh terguling hahaha. pastu aku balik rumah dulu letak brg.buku n tukar kasut dan terus gi KLCC. niat nak cari jam. pegi tgk kt butik SWATCH. ada tiga yg aku berkenan, harga pon sama tiga2 tu. pk punyer pk aku amik warna coklat. ok la tu, puas hati gak la ngan pilihan aku sendiri. mudah-mudahan bila dah dpt jam mahal ni, tahan lama la hendaknye. hehehehe. tercapai gak la hasrat aku nak dapatkan jam tangan baru.  ;)


aku ingat nak mulakan semula cara diet tanpa nasi aku macam dulu. aku pon x tau macam mana la diet aku dulu tu boleh terganggu. padahal dah elok sgt aku x mkn ns. bknye apa, byk lg kan makanan bkn ns yg boleh buat perut kenyang & bekalkan tenaga. so, itu la alkisahnye. kiranya boleh la aku jadikan ini sebagai azam tahun baru aku. sebab aku pon x de azam tahun baru lg ni

0 comments: